Goose

Post your League of Legends Rank!

Goose

Hey Im a Dota fag but I also play League and this is my sick rank

 

3XhkcEo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaggo

I played dota - 600ish hours 

getting into league with friends :) 

you should try out battlerite tho its f2p 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ElementX

I'm Like gold 3 or 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Super_Soc

Bronze 1 boys.  I main rumble and jax top

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σxoticrage

ewww who even plays that game :^)

Share this post


Link to post
Share on other sites
My Name is Tito
3 hours ago, iamjagzzlul said:

I played dota - 600ish hours 

getting into league with friends :) 

you should try out battlerite tho its f2p 

@iamjagzzlul how long has it been F2P? wtf

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ec1ipse

Ele, Goose and I already played together, we were the best fucking team out.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
SpinnA

B5. Kinda quit that game after they fucked up Rengar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Supreme ❤

Currently Diamond 2 

Dont play as much

http://oce.op.gg/summoner/userName=rag

Edited by Supreme ❤

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lethiem

Diamond 2

  • Hearts 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
paradiso

where my plat 5 bois at

totally didnt just necro this 5 month old thread

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gumpy

Bronze 2,

@tempest is hardstuck plat btw

Share this post


Link to post
Share on other sites
MGT Madness

http://euw.op.gg/summoner/userName=m g t

s5/6 diamond support main xd

Edited by MGT Madness
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Twipel

Plat 1 kayn main. Peaked masters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now